problemy z budowaniem pakietów

Lukasz Glebicki lukaszgl w cavern.com.pl
Śro, 24 Gru 2003, 10:58:46 CET

Dnia Tuesday 23 of December 2003 18:42, WieslawKierbedz w farba.eu.org napisał:

> Mam prośbę o znak od budowniczych, o co tu może chodzić?
> WK

Mam dokladnie to samo. Stalo sie to przy tym jak podmienilem
glibc-kernel-headres z 3.xx na 1xx. Choc nie jest tak, ze wszystko mi sie nie
buduje, to potrafią mi się nie budować rzeczy, ktore sa w buildlogu, np.
scorched3d

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki lukaszgl w cavern.com.pl
gg:246267      Linux Registered User # 318551

PLD Linux (Ac) na Linux 2.4.23