Programowanie po przesiadce...

Cezary Krzyżanowski dhubleizh w o2.pl
Śro, 24 Gru 2003, 22:56:38 CET

Na początek witam na grupie :D Jako nowy pochwalę się ino...iż sam
postawiłem PLD na architekturze athlon...mam AC robione z
paczek..jeszcze zanim była ta płytak ISO :P

Cóż ..przesiadłem się z Windy XP na PLD i w zasadzie jestem
zadowolony...Na Windzie korzystałem z C++ Buildera 6 do programowania
(hm..szumnie nazwane...do oddawania projektów :P), tu próbuję Kdevelp.
Problem w tym, że jak w Builderze miałem pięknego helpa, ze wszystkimi
funkcjami, zależnościami itd, tak tuaj nie mogę czegoś takiego
znaleść..niby są tu jakieś dokumentacje typu LIBC, albo QT, ale nie mogę
się wśród nich doszukać opisu standardowych bibliotek, standardowych
funkcji itd...Pomóżcie biednemu lejmerowi, bo nie poradzi sobie bez
ściągi...gdzie tego szukać??

Pozdroofka
Cz w rny