builder/rpm

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Czw, 25 Gru 2003, 12:30:04 CET

On Thu, Dec 25, 2003 at 11:53:40AM +0100, Łukasz Maśko wrote:

> TYlko, że zgodnie z tym, co napisałeś, --short-circuit można użyć jedynie do
> opcji -bi i -bc, czyli zbudować rpm-a juz się nie da.

Uhm?

	$ rpmbuild -bc --short-circuit plik.spec

I to jest to, czego Tomek potrzebuje - rpm zacznie wykonywać skecję
%build speca, pomijając %prep, czyli baaardzo uogólniając, uruchomi
%configure, co nam nie przeszkadza, a następnie %{__make}, który
przeleci po katalogach zacznie kompilację w miejscu, w którym proces
budowania został przerwany.