Lexmark Z35 i PLD

Lukasz Mytnik lukmyt w wp.pl
Czw, 25 Gru 2003, 13:02:11 CET

Czy udało się komuś nawet w minimalnym stopniu uruchomić drukarkę
Lexmark Z35 (USB) pod PLD. Jak narazie moje walki z sterownikami firmy
Leźmark zakończyły się jedynie tym że udało się uruchomić ich GUI i
otrzymać informację że nie można nawiązać połączenia z urządzeniem.
Jest mi całkiem obojętne co będzie zarządzało moją drukarką może to być
CUPS lub coś innego zależy mi tylko na tym by cokolwiek z niej wydusić.

Będe bardzo dzięczny za jakiekolwiek rady.