builder/rpm

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 25 Gru 2003, 17:32:45 CET

Dnia czwartek 25 grudzień 2003 12:30, Adam Gołębiowski napisał:
[...]
> Uhm?
>
> 	$ rpmbuild -bc --short-circuit plik.spec
>
> I to jest to, czego Tomek potrzebuje - rpm zacznie wykonywać skecję
> %build speca, pomijając %prep, czyli baaardzo uogólniając, uruchomi
> %configure, co nam nie przeszkadza, a następnie %{__make}, który
> przeleci po katalogach zacznie kompilację w miejscu, w którym proces
> budowania został przerwany.
Wszystko się zgadza, znam manual. Ale co, jakbym chciał to spaczkować? To
już mi się tak nie uda :-/ Kiedyś, jak musiałem budować na sprzęcie klasy
P120, to mi takiej możliwości bardzo brakowało.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498