builder/rpm

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 25 Gru 2003, 17:56:19 CET

Dnia czwartek 25 grudzień 2003 17:41, Adam Gołębiowski napisał:
[...]
> Co się nie uda, co się nie uda? :)
[...]
> I tworzymy pakiet binarny:
>
> 	$ rpmbuild -bb --short-circuit plik.spec
>
> I voila. Nie uda? :)
Dobrze. Tylko o czymś takim, że --short-circuit działa z -bb nie ma ani
słowa w manualu. Już mnie koledzy oświecili, że to działa, dlatego
przyznaję, że takie coś zadziała. Co mnie cieszy. Ale mając tylko manual
niestety, nie jestem w stanie tego stwierdzić. Pozdrawiam.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498