Re: Budowanie pakietów - problemy

Dariusz Wlodarczyk milley w gostyn.pl
Czw, 25 Gru 2003, 23:47:56 CET

Dnia 25 grudnia 2003 o godzinie 23:45:45 z adresu dzeus w zatorze.slupsk.pl,
dotarła do mnie niesamowita wiadomość o następującej treści:

RdG> Bo dla(w) Ra jest kernel-headers?

A ten widzisz mam i niestety to nie wszystko musi być bo wali się jak
złoto tak samiutko jak w ac.

Dodam jeszcze, że kernel 2.4.20-11 z ftp.pld-linux.org

--
Pozdrowienia,
milley

;) Kąt są to dwie półpłaszczyzny zawarte między dwiema półpłaszczyznami.