tlumaczenie

pbern@pbern.biz pbern w pbern.biz
Pią, 26 Gru 2003, 07:27:30 CET

Witam..

zabralem sie za genealogie... wybralem calkiem fajny programik gramps
(zapraszam do testow.... spec jest zdatny do uzycia w repo) I teraz jest
maly problem.. ostatnie polskie tlumaczenie ma ponad rok..
chcialbym je uaktualnic ale nie wiem jak sie za to zabrac..

narzedzie juz mam gtranslator,
jest przetlumaczony stary plik pl.po
w repo jest tez template.po nowa wersja do tlumaczenia...

i teraz ktos mi zdradzi czy mozna jakos automatycznie wcisnac stare
tlumaczenie do nowego okujy z tlumaczeniami??? czy moze trzeba to recznie
przeklejac????

Pozdrawiam
Pawel Bernadowski
GG 3377, email kontakt w pbern.biz