Budowanie pakietów - problemy

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Pią, 26 Gru 2003, 11:02:16 CET

On Fri, 26 Dec 2003 00:40:12 +0100
Marcin Kurzyna <pld w nius.waw.pl> wrote:

> w moim przypadku dla Ra pomogło:
>
> ln -s /usr/src/linux-2.4.20/include/linux /usr/include/linux
> ln -s /usr/src/linux-2.4.20/include/asm-i386 /usr/include/asm
>
> Marcin.
>
> ps. of corz asm na prawidłowy arch sobie podlinkuj.

Błąd wynika z tego że prawdopodobnie kernel 2.4 znajdujący się w
updates/2.4 jest zbudowany bez --without glibc23 przez co nie są tworzone
automatycznie te symlinki i wydaje mi się, że trzeba przebudować ten kernel
jeszce raz z wyłączonym glibc23 bo będzie to powodowało powyższe problemy.

--
Robert 'dzeus' Graużenis
LRU #291194 & PLD Linux User