bootsplash theme

WieslawKierbedz WieslawKierbedz w farba.eu.org
Pią, 26 Gru 2003, 14:42:40 CET

Użytkownik Paweł Żurowski napisał:

>F2/Esc dziala?
>
>pozdrawiam
>-pawel

No właśnie nie.
Wygląda to tak, jakby splash -s -u podawał tylko do kernela komendę, a
ten na podstawie /proc/cmdline zawsze, kiedy znajdzie tam silent=splash
ustawiał mi nie okno dla tekstu, ale ten mały, wydłużony prostokąt na
progressbar.
I to zarówno odpalany z init jak i uruchamiany ręcznie - zostawiłem
jedną konsolę bez splash'a i uruchomiłem na niej
komendą - ten sam rezultat - brak okna tekstu.
Zrobiłem strace splash -s -u -na systemie bez silent i z włączonym i są
one identyczne.
Plik konfiguracyjny czyta, bo przy ręcznym uruchamianiu można zmienić
ustawienia koloru, ale tx, ty, tw i th są ignorowane.

Na console 0, która nie jest podana w BOOT_SPLASH_CONSOLES przelatuje
cała animacja (progressbar) i po wciśnięciu dowolnego guziora pojawia
się okno tekstu. Na tych ustawionych nie bezpośrednio przez kernel i
initrd, ale przez splash.bin wygląda to tak, jakby czekały na animację.
Komendy w nich działają (zalogowałem się po omacku), tylko nie mają jak
wyświetlić tekstu.

Niestety zawartości cmdline nie da się zmienić w locie.
Więc nie mogę sprawdzić więcej.

--
Wiesław Kierbedź
gg  2128870; wieslaw_kierbedz w jabber.org