moduly w kernel2.6

WieslawKierbedz WieslawKierbedz w farba.eu.org
Pią, 26 Gru 2003, 16:29:54 CET

Użytkownik KrzysiekS napisał:

>Cześć
>
>Mam kernela 2.6 z ac-test działa właściwie poprawnie ale:
>- nie ładuje mi automatycznie modułu nvidia pomimo wpisu
>  w modprobe.conf (rozumiem że modules.conf jest w 2.6
>  nieużywany?)

Jak się nazywa ten modół nvidia.o, czy .ko, zgzipowany czy nie -
popróbuj zmian.

>- muszę ręcznie robić mu modprobe psmouse. Co wpisać
>  w modprobe.conf żeby sam ładował?

Ja mam po prostu w modules.

>- Co zrobić aby ładował mi moduł odpowiedni dla mego
>  chipsetu (via82...) ? jakieś nowe initrd wygenerować?

Moduły ide są chyba na stałe w kernelu.

>I z innej beczki. Nie wyłącza mi się, ogólnie mówiąc
>okno overlay. A dokładniej to jak uruchomię
>X'y to mam fragment ekranu w overlayu. Muszę uruchomić
>xawtv i zamknąć - wtedy mi znika, ale po restartcie
>x'ów ma znowu. Ktoś się z tym spotkał?

Który to xawtv?

--
Wiesław Kierbedź
gg  2128870; wieslaw_kierbedz w jabber.org