moduly w kernel2.6

KrzysiekS ks123 w interia.pl
Pią, 26 Gru 2003, 22:43:25 CET

Cześć

Dnia 26 grudnia 2003 (16:29:54) można było przeczytać:

> Jak się nazywa ten modół nvidia.o, czy .ko, zgzipowany czy nie -
> popróbuj zmian.

nie jest zgzipowany

> Ja mam po prostu w modules.

Też tak zrobiłem ostatecznie, ale ciekawi mnie jakby tu
zrobić żeby był automatik :)

> Moduły ide są chyba na stałe w kernelu.
Chyba faktycznie.. coś mi się przywidziało

3.9, ale ten problem już rozwiązałem.

Pozdrawiam.
Krzysiek

--
 KrzysiekS                            mailto:ks123 w interia.pl