Jaki pakiet do poczty dla portali PHP

Frazir frazir w dami.pl
Sob, 27 Gru 2003, 13:06:23 CET

Użytkownik Adam Gołębiowski napisał:

> Rozsyłanie maili? Afair obsługa smtp jest w rdzeniu php, nie w żadnym
> dodatkowym module...
>
> Chyba, że się nie zrozumieliśmy....
Mozliwe. Ale jesli masz racje to powinienem dostac maila z haslem
wygenerowanym przez system a nie dostaje. wydaje mi sie ze brakuje
czegos w stylu serwera smtp albo cos nie bardzo wiem jak to sprwcyzowac :)

> Licencja zabrania rozpowszechniania binarnego qmaila, którego źródła
> były zmodyfikowane - a u nas tak się dzieje.
>
> Blame DJB, że ustanawia takie chore licencje na swoje produkty.
>
> Zawsze możesz sobie sam zbudować - na szczeście speca do zbudowania
> qmaila możemy rozpowszechniać.
To moze poradz cos innego co moge dac jako serwer poczty nie musi byc to
cos wielkiego bo tylko do uzytku 4-6 osob...

--
Microsoft:
-My company's migrating to Windows Serwer