Jaki pakiet do poczty dla portali PHP

Frazir frazir w dami.pl
Sob, 27 Gru 2003, 15:37:06 CET

Użytkownik Adam Gołębiowski napisał:

> Zawsze możesz sobie sam zbudować - na szczeście speca do zbudowania
> qmaila możemy rozpowszechniać.
Hmmm to by mnie interesowalo bo teraz dziala mi to na sendmail;u i
wysyla poprawnie maila ale wolal bym qmaila nie wiedizec czemu bojednach
  chce tez odbierac maile no i wymagana autoryzacja teraz pytanko bo
jestem troszke w tym zielony jak to zrobic tzn sam zbudowac ??? moze
jakies howto albo linkt z readme cokolwiek co pomoze i nakieruje bo nie
oczekuje gotowca :)

Microsoft:
-My company's migrating to Windows Serwer
-I've spent 20 years perfecting my UNIX skills
"Use your UNIX skills to administer Windows Technology"