moduly w kernel2.6

KrzysiekS ks123 w interia.pl
Sob, 27 Gru 2003, 19:05:10 CET

Cześć

Dnia 27 grudnia 2003 (18:11:06) można było przeczytać:

> append="vga= "??

No tego nie mam.. hmm ale on wtedy kożysta z fb dla vesa, a tam
chyba nie mogę ustawić odświeżania innego niż 60hz. No chyba,
że coś mi się pomyliło.. Jutro w każdym razię sprawdzę to.

Dzięki.
--
 KrzysiekS                            mailto:ks123 w interia.pl