moduly w kernel2.6

Nie, 28 Gru 2003, 02:55:40 CET

Użytkownik KrzysiekS napisał:

>Cześć
>
>Dnia 27 grudnia 2003 (18:11:06) można było przeczytać:

>No tego nie mam.. hmm ale on wtedy kożysta z fb dla vesa, a tam
>chyba nie mogę ustawić odświeżania innego niż 60hz. No chyba,
>że coś mi się pomyliło.. Jutro w każdym razię sprawdzę to.
>
>Dzięki.

Jeśli karta obsługuje vesa 3, to również inne częstotliwości powinny
działać.
Mam GF 256 DDR.

#fbset
mode "800x600-75"
    # D: 48.001 MHz, H: 46.876 kHz, V: 75.121 Hz
    geometry 800 600 800 600 16
    timings 20833 96 32 16 4 96 4
    rgba 5/11,6/5,5/0,0/0
endmode

--
Wiesław Kierbedź
gg  2128870; wieslaw_kierbedz w jabber.org