[AC] jak przejść???

Nie, 28 Gru 2003, 15:48:28 CET

Osóbka znana jako Marcin Doliński, wystukała:

> Możesz podesłać troche więcej dokumentacji napisanej przez Ciebie?

Nie ma tego wiele. To jakoś tak powstawało jak coś akurat robiłem i było
sens o tym pisać (bo później nie bardzo wiedziałem co sam zamotałem).
Np:
http://adas.artikon.one.pl/sdi.txt
http://adas.artikon.one.pl/lan-inet.txt
http://adas.artikon.one.pl/pakiety.txt

Nie jest to do końca za bardzo z PLD związane, ale jeśli jakoś mogę pomóc
(czyt. będę coś kombinował ze swoją workstacją, czy też z małym serwerkiem
u nas w firmie to jak najbardziej mogę to opisywać).
Póki co patrzę na razie co się dzieje na pld-doc i próbuję coś zajarzyć z
docbooka...

pozdrawiam