kernel-video-nvidia

Nie, 28 Gru 2003, 16:01:16 CET

KrzysiekS wrote:

>Cześć
>
>Dnia 27 grudnia 2003 (22:44:59) można było przeczytać:

>a ja to mam wszystko i mi się też nie buduje. Wcześniej dla
>1.4 mi sie zbudował ładnie. Logów teraz nie zapodam bo nie mam,
>ale generalnie problem był inny coś jakby mu brakowało
>/usr/include/asm czy jakoś tak. I wydaje mi sie że coś mam
>zrąbane z kernel-headers i source bo próbowałem zbudować ponownie
>kernel-video-nvidia.src.rpm w wersji 1.4 no i klops..
>
>Aha buduję ./builer --http -r LINUX_2_6 kernel-video-nvidia.spec czyli
>chyba wsio w pariadku :)

> [...]
ftp://farba.eu.org/pub/linux/pld/psuj/psuj-0.1.1.sh.gz

Tym możesz ściągnąć src.rpm z tego, co ja natworzyłem. Budują mi się na
najnowszym glibc i glibc-kernel-headers z AC.
Bazowałem na starych specach, więc --with kernel_2_6.
A jeszcze jedno - użytkownik, z którego konta budujesz musi mieć pełne
prawa do /usr/src/linux.
I oczywiście potrzeba też XFree86-driver-nvidia w odpowiednej wersji.

--
Wiesław Kierbedź
gg  2128870; wieslaw_kierbedz w jabber.org