[Ac]leafnode a leafnode+

grzes grzespt w pf.pl
Nie, 28 Gru 2003, 21:24:59 CET

Jeszcze do niedawna na Ra używałem leafnode,
leafnode+ podpadło mi w swoim czasie i dałem sobie z nim spokój.
Własnie uruchomiłem sobie w domu Ac i widze jednak,
że tylko leafnode+ jest zbudowane.
Czy to jakis przypadek, jakaś tymczasowość czy jednak ten drugi
jest lepszy?
Niech mi ktoś doradzi...
Mogę sobie zbudować leafnode dla mojego Ac ale,
czy Ci którzy używają małego serwera news na Ac,
uzywają leafnode+ ?

Grzegorz Pietrzak                        |
e-poczta: g r z e s p t at p f dot p l   | Wszechwiedzą nikt nie grzeszy
jid: grzehorz w histeria.pl                | więc mówimy tylko to co wiemy
gg: 1693035                              |