Re: Budowanie builderem i ściąganie źródeł - nie ściąga mi.

Wojciech Potaczek wojciech w potaczek.pl
Nie, 28 Gru 2003, 22:56:55 CET

> Zainstalowałem sobie pakiet pld-builder,  Ra w chroocie i chcę budować
> pakiety.
> Na jednej maszynie mam wszystko OK, tzn. jezeli nie ma czegoś w distfiles
> to builder ściąga mi go z Sources podanego w specu.
> Jednak na drugiej maszynie nie chce sciągać tylko od razu krzyczy:
[...]

...O...
A gdy zrobiłem z tego poziomu "su -"
i później builder -ba to oczywiście wyrzuciło mnóstwo błędów
ale dociągnęło mi poprawnie ten plik z Sources o który mi chodziło...

Help.

WP