bootsplash theme

Pon, 29 Gru 2003, 02:47:35 CET

Użytkownik WieslawKierbedz napisał:

> No właśnie nie.
> Wygląda to tak, jakby splash -s -u podawał tylko do kernela komendę, a
> ten na podstawie /proc/cmdline zawsze, kiedy znajdzie tam
> silent=splash ustawiał mi nie okno dla tekstu, ale ten mały, wydłużony
> prostokąt na progressbar.
> I to zarówno odpalany z init jak i uruchamiany ręcznie - zostawiłem
> jedną konsolę bez splash'a i uruchomiłem na niej
> komendą - ten sam rezultat - brak okna tekstu.
> Zrobiłem strace splash -s -u -na systemie bez silent i z włączonym i
> są one identyczne.
> [...]
Znalazłem na to sposób.
Okazało się, że z jakichś przyczyn ignorowało config. Zmieniłem
init.d/bootsplash z:
            daemon /bin/splash.bin -s -u $console
"/etc/bootsplash/themes/$THEME/config/bootsplash-$RES.cfg"
na:
            daemon /bin/splash.bin -s -u $console -n
"/etc/bootsplash/themes/$THEME/config/bootsplash-$RES.cfg"
                                                                         ^^

--
Wiesław Kierbedź
gg  2128870; wieslaw_kierbedz w jabber.org