Window Manager

Krzysztof Kotlenga pock w go2.pl
Pon, 29 Gru 2003, 09:35:33 CET

Użytkownik Michał Raś napisał:
> Witam
Cześć

> mam dwa pytania:
> 1) jak zmienic w wmaker wilkość okienka wywolanej aplikacji?

Przeciągając LPM za dolne narożniki okien? A Jeżeli chcesz narzucić, to
większość programów możesz uruchomić z argumentem "-geometry" lub podobnym.

> 2) jaki lekki WM proponujecie (duron750/256) z KDE czy tez GNOMA
> zrezygnowalem

Kiedyś używałem WindowMakera, teraz używam Windowsa ;) Mam Durona 800 i
polecam XFCE (artukuł "Dlaczego lubię XFCE4?" na linuxnews.pl) albo fvwm
(ten wymaga trochę zabawy, ale warto :) Fluxboksa nie polecam, bo jest
zbyt prostack^Wprosty IMO.

> Pozdrawiam
Ja również

> Michał