Dźwięk w grach

Falkon falkon5 w go2.pl
Pon, 29 Gru 2003, 12:41:15 CET

Witam
Mam postawione AC razem z jajkiem 2.6, a dźwięk po alsie.
Wszystko byłoby pięknie, gdybym tylko nie dostawał dziwnych komunikatów.
Mplayer, mpg123, xmms nie mają żadnych problemów. Dźwięk jest i nie ma problemu.
Problem pojawił mi się gdy chciałem uruchomić Quake3.
No i dostałem taki komunikat:

------- sound initialization -------
Could not mmap dma buffer PROT_WRITE|PROT_READ
trying mmap PROT_WRITE (with associated better compatibility / less performance code)
/dev/dsp: Input/output error
Could not mmap /dev/dsp
------------------------------------

W innych grach również dźwięku nie ma.
/dev/dsp istnieje i jest skrótem do /dev/dsp0
Prawa dostępu są również dobrze ustawione.
Tak samo jak do innych urządzeń dźwiękowych.
Gdzie w takim układzie szukać błędu???
Na Nescie i jajem 2.4.20 nie miałem takich problemów.
Ma ktoś jakiś pomysł????

| Falkon - falkon w spacja.com      |
| Spacja - http://www.spacja.com/ |

"Every passing minute is another chance to turn it all around."