Proszę o pomoc. Skrypt builder - nie dociąga plików z Sources, bo... zjada apostrofy...

Wojciech Potaczek wojciech w potaczek.pl
Pon, 29 Gru 2003, 12:51:30 CET

Witam Was serdecznie.

Nawiązując do mojego wcześniejszego problemu:
(na jednej z maszyn skrypt builder działa mi poprawnie a na drugiej
nie dociąga plików z adresów Sources)

Zapuściłem na obu maszynach builder z opcją -D.
Okazało się, że na tym komputerze na którym nie chce mi to dzialać poprawnie
na tym co wyświetla builder nie ma w ogóle apostrofów.
Linijki, które na jednej maszynie wyglądają tak:

+ '[' 0 -ne 0 ']'
+ '[' '!' -f 00_vpopmail.spec ']'
+ '[' yes = yes -a -n 00_vpopmail.spec ']'

na drugiej wyglądają tak:

+ [ 0 -ne 0 ]
+ [ ! -f 00_vpopmail.spec ]
+ [ yes = yes -a -n 00_vpopmail.spec ]

Co mam sobie ustawić, żeby to działało poprawnie?
Pomóżcie, proszę.

Pozdrawiam,

Wojtek