Dźwięk w grach

Falkon falkon5 w go2.pl
Pon, 29 Gru 2003, 13:41:26 CET

Witam!!!
Ja mam zintegrowaną dźwiękówkę na AC'97 i bez alsy nie udało mi się jej uruchomić.
Dopóki używałem NEST'a nie miałem z nią żadnych problemów.
Dopiero teraz się pojawiły.
Spróbowałem podpiąć adsp0 pod dsp i Quake3 sobie z tym poradził.
Inne gry z resztą też :-))
Dzięki za pomoc.
Pozdrawia

> alsa jest winna.
> ja mam prosta karte SB128PCI ktora przez oss udostepnia
> dwa kanaly /dev/dsp(play|record) i /dev/dsp1(play)
> przy oss smialo podpiac mozna Q3 na /dev/dsp1 i gra pieknie,
> a ten sam trik przy wykorzystaniu emulacji oss z alsy
> nie przejdzie bo Q3 twierdzi, ze /dev/adsp (odpowiednik /dev/dsp1)
> jest "niedobry". oczywiscie na /dev/dsp (z alsy) gra.
> wnoisek? emulacja oss z alsy jest jakas niedorobiona.

| Falkon - falkon w spacja.com      |
| Spacja - http://www.spacja.com/ |

"Every passing minute is another chance to turn it all around."