routing

pbern@pbern.biz pbern w pbern.biz
Pon, 29 Gru 2003, 19:32:16 CET

On Tue, 23 Dec 2003, Tomasz 'ZAN' Krupa wrote:

> tak, oczywiscie jak bedziesz testowal to odblokuj co trzeba na firewallu, a co trzeba to dowiesz sie czytajac jak dziala proxy arp (musisz tez wlaczyc proxy_arp, co jest bardzo proste:
> echo 1 > /proc/sys/net/ipv4/conf/all/proxy_arp )

To chyba zrobilem cos nie tak...
moja pula to x.x.255.154/29

na routerze ustawilem tak
eth0- siec wewnetrzna, eth1 -zewnetrzna
echo 1 > /proc/sys/net/ipv4/conf/all/proxy_arp
ip ro add x.x.255.154 dev eth0
adres na eth1 x.x.255.254/32

teraz na kompie ktory ma miec ip publiczne wenatrz sieci ustawiam
ip x.x.255.155
bramke ustawiam x.x.255.153 (ip modemu) - nic
		x.x.255.154 (ip publiczne routera) - nic

I za bardzo nie wiem co dalej.. co zle zrobilem...

Pozdrawiam
Pawel Bernadowski
GG 3377, email kontakt w pbern.biz