k3b i kolejna nerwica :D

Wieslaw Kierbedz WieslawKierbedz w farba.eu.org
Wto, 30 Gru 2003, 01:30:57 CET

Użytkownik Maciej Paszta napisał:

>Fatk strace nie poszedl - dolaczam ponizej czesc ktora IMHO jest za to
>odpowiedzialna(to jest do momentu pojawienia sie pierwszej ikonki stop czyli
>po wykonaniu bledu, i od tej wlasciwej czesci(klinkciecia ok:P)

Nic to nie dało.
Ale.
Wyśledziłem chama inaczej. Rozwiązanie:
W Utawieniach - konfiguruj K3b.
Ustaw parametr użytkownika dla cdrecord dev=ATAPI:0,0,0 - albo, co Ci
tam cdrecord -scanbus wykaże.
Przy okazji - dzisiejszy snapshot k3b na mojej farbie.

--
Wiesław Kierbedź
gg  2128870; wieslaw_kierbedz w jabber.org