Konsole i historia zsh

Michal Chruszcz troll w troll.one.pl
Wto, 30 Gru 2003, 23:52:53 CET

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Tuesday 30 of
December 2003 23:17, Bartek Jakubski typed:

> Pytanie odrobinę nieprecyzyjne. Mi tam konsole z zsh idealnie
> "współpracuje" (bo i ile tu współpracy potrzeba).

Przykład: wpisuję 'cd' i wciskam strzałkę w górę. Zamiast pokazać mi się
ostatnia wklepana komenda zaczynająca się od 'cd', pokazuje mi się w ogóle
ostatnia komenda. Tak jak w bashu.

> Hę? Co jest w takiej wersji?

Oczywiście chodziło mi o wersję konsole, przypadkowo pominąłem ten wyraz.

--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://troll.one.pl/?gallery