k3b i kolejna nerwica :D

WieslawKierbedz@farba.eu.org WieslawKierbedz w farba.eu.org
Śro, 31 Gru 2003, 11:26:54 CET

 mkisofs
 - -----------------------
 /usr/bin/mkisofs: Input/output error. Read error on old image
 O a to co? Albo płyta, albo hardware?
 A może posprawdzaj jeszcze tryb nagrywania - raczej TAO.

> msinfo
> - -----------------------
> 0,24187
> msinfo comand:
> - -----------------------
> /usr/bin/cdrecord -msinfo
To się zgadza - tak powinno być.
Ciekawe, że cdrecord czyta to jednak.
> Oczywiscie k3b twoje. Mysle, ze problem lezy tu w tym, ze nie moge odczytac
> tego rw, nie wiem co jest grane. Zapuszcze total formata rw i moze to cos
> pomoze, dodam, ze na ide-scsi jest to samo...
Masz na myśli czyszczenie.

Posprawdzaj też połączenia, kontroler - druty i lsmod na przykład
- nie krzaczy Ci tam jakaś opcja z modprobe.conf?
Generowany przez generate-modprobe.conf, czy ręcznie rzeźbiłeś?

Pozdrawiam
WK