spece itp. było raczej do developerów

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Sob, 1 Lut 2003, 06:22:58 CET

Dnia 2003.01.31 23:31 WK napisał(a):
> Tyle już naprodukowałem, że głupio się poddać.
> cvs znam tylko z gotowych komend spotykanych na niektórych stronach
> (wineX, ffmpeg), a mam tylko modem.
> Jak się do niego dostać?

Przykro mi, zaraz jadę na 10 dni urlopu więc nie bedę śledził
wątku, jeżeli kompletnie nie wiesz co to repo, cvs itp. to polecam:
http://www.pld.org.pl/devel/cvs/index.php.po a jezeli juz masz katalog
SPECS to ./builder control-center.spec powinien rozwiązać problem.
Patch tak swoja droga nazywa się control-center-gcc2_compat.patch i
jest w module SOURCES.
Modem, chmmm, to niestety problem, bo praca z pakietami gnome2 poprzez
modem (ściąganie dziesiątek MB sources) może być uciążliwa,
może dogadaj się z Jarosławem Kamperem który juz to zbudował i
prawdopodobnie bedzie mógł wystawić działające pakiety gdzieś.

					Artur