spece itp. było raczej do developerów

WK sprawki w wp.pl
Sob, 1 Lut 2003, 18:16:39 CET

Użytkownik Artur Flinta napisał:

> Przykro mi, zaraz jadę na 10 dni urlopu więc nie bedę śledził wątku,
> jeżeli kompletnie nie wiesz co to repo, cvs itp. to polecam:
> http://www.pld.org.pl/devel/cvs/index.php.po a jezeli juz masz katalog
> SPECS to ./builder control-center.spec powinien rozwiązać problem. Patch
> tak swoja droga nazywa się control-center-gcc2_compat.patch i jest w
> module SOURCES.
> Modem, chmmm, to niestety problem, bo praca z pakietami gnome2 poprzez
> modem (ściąganie dziesiątek MB sources) może być uciążliwa, może dogadaj
> [...]
Nie ch ci nie będzie przykro.
Poradziłem sobie z cvs na modemie (ściągnąłem tylko tego jednego
patcha). A pakiety jak już pisałem zasysam w pracy.
Właśnie odpaliłem Gnome2.
Gstreamer na 2.4.19 kompiluje się bez zakłóceń.
File-roller potrzebował znowu sztuczki z linkami (produkował
libfile-roller-component. zamiast libfile-roller-component.so).
Pewnie jeszcze będą jakieś cuda, ale podstawy chodzą przyzwoicie.
Zaraz będę próbował z gnome-media, bo w nescie miałem ciągle "naruszenie
  ochrony..." jak nie w cd-playerze, to w rejestratorze dźwięku.
A ten list wysyłam też na priva, bo nie wiem, czy już nie wyjechałeś,
A TO SĄ PODZIKOWANIA, choć bez ślinienia butów.
Dzięki za pomoc.
Wiesiek Kierbedź