Warez

Grzegorz 'Zet' Żarnowiecki violet w solaris.ds.polsl.gliwice.pl
Nie, 2 Lut 2003, 00:49:40 CET

Hello Bartosz,

Sunday, February 2, 2003, 12:30:46 AM, you wrote:

BT> glftpd "jest najlepszy". Ale ja się nie znam.

BT> wolf

Ja też tak uważam
ponoć openftpd czy coś takiego jeszcze jest niezle ale nie widzialem w
akcji...

--
Best regards,
 Grzegorz                            mailto:violet w solaris.solaris.ds.polsl.gliwice.pl