Abiword + pl-fonts

Nie, 2 Lut 2003, 02:25:28 CET

On Thu, 30 Jan 2003, Jacek Rzęsista wrote:

>                                            ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> A ja bym się nie zgodził na takie "automatyczne" dopisywanie ścieżek do fontów
> w XF86Config ! Ja na przykład nie miałem takiej ścieżki, a jak dodałem to
> "rozwaliło" mi to sporo czcionek poustawianych w programach - musiałem
> później ręcznie odkręcać ...

Błąd zapewne był gdzie indzieje (w tym co sam namotałeś :)
W jakim przypadku to Ci się udało uzyskać ? :)

Co do ścieżki usr/share/fonts/Type1 to jest ona już w domyślenej
konfiguracji i dopisywać jej nie trzeba. Nie trzeba także dopisywać
kolejnych ścieżek do fontów Type1 bo wszsytkie powinny lądować w tym
katalogu, a przegenerowanywane powinny być fonts.scale w tym katalogu.

kloczek