Interfejs WWW do zmiany hasla

Quickest quickest w needforspeed.pl
Nie, 2 Lut 2003, 04:05:34 CET

On Sun, 2 Feb 2003 01:51:30 +0100 (CET)
Paweł Gołaszewski <blues w ds6.pg.gda.pl> wrote:

> Nie - powinieneś ograniczyć w hosts.allow/deny dostęp do poppassd tylko do
> localhosta. Inaczej każdemu i z każdego miejsca pozwalasz na nieszyfrowane
> zmienianie haseł....

Dodałem to  /etc/tcpd/hosts.allow ip serwera (127.0.0.1 i ip serwera), następnie zrestartowałem inet'a...

zainstalowałem:
poppassd-1.8.2-1
squirrelmail-change_pass-1.2.10-2

Zmodyfikowałem także /etc/php/php.ini zmieniąjąc zmienną

register_globals = Off
na
register_globals = On

Przy próbie zmiany hasło otrzymuję komunikat:

ERROR: You must be logged in to access this page.Go to the login page

Co zatem jest nadal nie tak ???

--
Jakub "Quickest" Kozicki
RLU: #273864