[PINE]:Problem detected: "Received abort signal".Pine Exiting.

Jakub Urbaniak kuba w ski.slupsk.pl
Nie, 2 Lut 2003, 11:42:09 CET

Witajcie !

Mam qmaila i chiałbym korzystac z PINE, ktorego skonfigurowałem tak, aby
korzystal z Maildir. Problem pojawia przy probie wyslania wiadomosci.
Przy potwierdzeniu wyslania wiadomosci pojawia sie blad:

Problem detected: "Received abort signal". Pine Exiting.

I program konczy swoja prace. Nie pomoglo nawet zbudowanie pakietu z SRPM.
Myslalem, ze to moze jakis problem z moja maszyna, ale na drugim
komputerze z zainstalowanym PLD - pine zachowuje sie identycznie.

Pomogla natomiast edycja pliku spec od pine, gdzie wylaczylem support dla
openssl. Wtedy pine dziala bez zarzutu. Ale przeciez to nie jest sposob.

Byc moze brakuje mi jakis pakietow ? Takie mam zainstalowane:

pico-4.44L-14, pine-4.44L-14, openssl-0.9.6g-1, openssl-devel-0.9.6g-1

Czy ktos juz sie spotkal z takim problemem ?

Pozdrawiam !

----
Jakub Urbaniak, kuba w ski.slupsk.pl
GSM: +48 504 406 131, UIN:2924443, (MydelkoFA w IRCNet)
http://www.ski.slupsk.pl