PLD na dysku 80 MB

Witold Filipczyk witekfl w poczta.onet.pl
Nie, 2 Lut 2003, 12:15:14 CET

On Sun, Feb 02, 2003 at 11:06:12AM +0100, neuron wrote:
> Witam,
>
> Czy jest mozliwe zainstalowanie PLD Linuxa na dysku 80 MB kozystajac z
> plyty instalacyjnej base PLD Linuxa v1.0 ?

TAK.

> Czy instalator pozwoli mi na wybranie takiej opcji, aby zmiescic sie
> na 80 MB ? Jestem raczej malozaawansowanym uzytkonikiem, czy poradze
> sobie?

TAK.
TAK. Nie wiem, czy za pierwszym razem, ale tak.

Wybierz ręczny dobór pakietów i zainstaluj tylko te naprawdę potrzebne.
Nie instaluj dokumentacji.
Zainstaluj tylko polskie wersje językowe.

> Serwer ma byc jedynie routerem dla SDI, tylko ze, po zainstalowaniu
> chcialbym dodatkowo wsadzic jajko 2.4 i uruchomic HTB do dynamicznego
> podzialu pasma.
> Dzieki za pomoc.

Speca do kernela-2.4 przebuduj samodzielnie włączając
(zahaszowując wyłączanie) kompresję modułów.

--
Witold Filipczyk
<witekfl w poczta.onet.pl>