Problem z CommuniGate

Adam T. grupy w trofimczuk.net
Nie, 2 Lut 2003, 13:33:35 CET

Witam,
Mam dziwny problem, a maianowicie serwer poczty CommuniGate Pro
samoczynnie mi sie wylancza. Zaczelo to sie wczoraj, a na serwerze nie
bylo nic robione od dluzszego czasu. W logach tez nic nie ma, tylko
wydaje mi sie jedna rzecz podejrzana - te niespodziewane zamkniecie
CGP prawie zawsze nastepuje w minucie 5, 10 itd i 11 sekundzie. W
cronie nic poza tym, co PLD standardowo tam wrzucil nie ma.

--
Adam T.
|> adam w trofimczuk.net || adamtrof w plusnet.pl || reex w go2.pl <|