PLD na dysku 80 MB

Pepe pepe w apollo.net.pl
Wto, 4 Lut 2003, 20:14:41 CET

On Tue, 4 Feb 2003 17:55:37 +0100
"gebirek" <gebirek w tenbit.pl> wrote:

> PePe w takim razie prozbe, wymien mi konieczne pakiety (konieczne min ).
>  Do
> czego? Chodzi o to ze mam problem z instalka , wiec wiem ze musi byc
> lilo i poldek co pozatym ...???

Popierwsze to instaluję to w chroot'cie przy pomocy poldka. Dodatkowo w
poldek.conf mam:
# Some rpm macros
rpmdef = _install_langs en

# don't install any documentation
rpmdef = _netsharedpath /usr/share/info:/usr/share/man:/usr/share/doc
rpmdef = _excludedocs 1

Lista pakietów:
FHS
SysVinit
agetty
basesystem
bdflush
bind-libs
bind-utils
chkconfig
cracklib
cracklib-dicts
db3
dev
dhcp
e2fsprogs
fileutils
findutils
gettext
glibc
grep
gzip
iproute2
iputils-ping
klogd
libwrap
lilo
login
logrotate
mailx
make
mawk
mingetty
mktemp
modutils
mount
mtr
ncurses
net-tools
openssh
openssh-clients
openssh-server
openssl
pam
pdksh
popt
ppp
procps
psmisc
rc-scripts
setserial
setup
sh-utils
shadow
syslog
tar
textutils
utempter
util-linux
vim-static
which
zlib

przyczym pakiet dev jest rekompilowany aby ograniczyć zawartość katalogu
/dev tylko do niezbędnych rzeczy.
Jajko jest kompilowane samodzielnie (~1.6MB).
Całość zajmije ~23MB (bez baz rpm'a).

Następnie pakuje to tar'em (wyłączając z tego bazy rpm'a), staruje system
z rescuecd, montuję flesza, rozpakowywuje co spakowałem, chroot'uje się na
flesza i uruchamiam lilo, restart i powinno działać :)

Komputerek (via epia c3) na którym to chodzi robi za prosty router.

> Gdzie dostac instalke z "wuch'em"???

Nie istnieje takowa.

--
Pepe