nagrywanie i multisession i cd-audio

Grzegorz Pietrzak grzegorz.pietrzak w artikon.one.pl
Pon, 3 Lut 2003, 10:49:35 CET

Jak można zmienić przy nagrywaniu drugiej sesji na płycie
położenie plików i katalogów na płycie z pierwszej sesji?
Nie nagrywając ich ponownie.
Jak rozumię jest to tylko odpowiednia manipulacja
przy nowym TOC.
mkisofs ma parametr -M ale to tylko do dodania plików
z poprzedniej sesji do nowej.
Jak tym manipulować?
Bo jeśli zgram obraz płyty na dysk, pogrzebie w nim,
i dodam go z parametrem -M to chyba nic nie, da bo niby skąd
mkisofs ma wiedzieć jak przypisać na nowo pliki już znajdujące
się na płycie?
I druga sprawa.
Czy można zgrać płytę cd-audio (nie do wav czy mp3) ale
jako obraz (?) i nagrać na inną płytę?
Jest taki programik pod windę clonecd i on tak robi.
Czy jest coś co to potrafi?
Jast w cdparanoia możliwość zgrywania do raw (?) cokolwiek
by to nie znaczyło (bo ja tego nie rozumię) ale nie wiem czy to
jest to...

--
Grzegorz Pietrzak
grzes w artikon.one.pl