Kazza

Marcin Winkler qurczak w wolomin.biz
Pon, 3 Lut 2003, 14:38:10 CET

On Mon, 3 Feb 2003 13:24:36 +0100
Kacper Jurak <kacper w jurak.pl> wrote:

> # iptables -A FORWARD -m string --string "X-Kazaa-Username:" -j DROP
> # iptables -A FORWARD -m string --string "X-Kazaa-Network:" -j DROP
> # iptables -A FORWARD -m string --string "X-Kazaa-IP:" -j DROP
> # iptables -A FORWARD -m string --string "X-Kazaa-SupernodeIP" -j DROP
> # iptables -A FORWARD -m string --string "Kazaa" -j DROP
> #
> # A sposobem na kaze tez jest skanowanie lokalnej sieci, szukanie
> klientów ,# zczytywanie inodów do których sa podlaczone i  blokowac na
> routingu.#

> [...]

iptables pewnie tak, ale sprawdzanie klientów nie.
W przypadku kazy wystarczy przeskanowac komputery w lokalnej sieci,
znalesc kaze. Potem poszukac na portach pazy ww. wymienionych stringów i
blokowac routingiem. Wiem ze to dziala bo znajomy zebral i wyblokowal >
20.000 hostów. Wolne ale u niego zadziało.

--
"Nieobecni nie mają racji"

Marcin Winkler