cvs login: authorization failed

Jakub (mick3y) Mikusek mick3y w aurora.vege.pl
Pon, 3 Lut 2003, 20:24:00 CET

Tomasz Witek Wittner naskrobał(a):
>Dnia piątek 31 styczeń 2003 08:42, Lukas Dobrek napisał:
>[...]
>Nie. I czy tylko mnie, tego nie wiem - zainstalowałeś paczki z Ra i
>sprawdziłeś opisaną sytuację? - jasne że, mogłem coś "skopać" po drodze,
>czegoś nie zrobić. I lepiej byłoby, żebyś napisał, co zrobić, żeby poprawnie
>działało z usera cvs.

Skopałeś. :-) Też chwilę się z tym bawiłem, w końcu wygóglałem:
http://www.google.com/search?q=pserver+setgid+failed+permitted - kopia
drugiego wyniku.

Rzecz sprowadza się do przypisania w $CVSROOT/passwd każdego usera do
grupy z której prawami działa cvs.
A teraz idę psuć dalej. :->

pozdrawiam,
mick3y