cvs login: authorization failed

Tomasz "Witek" Wittner wittt_ w poczta.onet.pl
Pon, 3 Lut 2003, 20:38:01 CET

Dnia pon 3. luty 2003 20:24, Jakub (mick3y) Mikusek  napisał:
> Tomasz Witek Wittner naskrobał(a):

> Skopałeś. :-) Też chwilę się z tym bawiłem, w końcu wygóglałem:
> http://www.google.com/search?q=pserver+setgid+failed+permitted - kopia
> drugiego wyniku.
>
> Rzecz sprowadza się do przypisania w $CVSROOT/passwd każdego usera do
> grupy z której prawami działa cvs.
W końcu sam zrobiłem wcześniej, po przeczytaniu tego 184 stronicowego manuala
(taki pożytek z tego, że nie chciało działać "z buta"), tak, jak napisałeś
(nie wiem, czy tak powinno się robić w praktyce): w $CVSROOT/passwd mam
user:JHfewo73kdekq:cvs ; pliki  w $CVSROOT mają właściciela cvs.cvs . Nie
chwaliłem się, jak to zrobiłem, bo nie chciałem się znowu narażać na złośliwe
komentarze.

> A teraz idę psuć dalej. :->
>
> pozdrawiam,
> mick3y
Pozdrawiam i dziękuję za *życzliwą* odpowiedź.
Tomek

OnetPoczta: duża, szybka, bezpieczna!
http://poczta.onet.pl/oferta/