PLD na dysku 80 MB

Grzesiek Sojka grzes w yen.ipipan.waw.pl
Wto, 4 Lut 2003, 13:41:43 CET

On Sun, 2 Feb 2003, Pawel Bernadowski wrote:

> musisz lekko zmodyfikowac liste pakietow.. i to poza instalatorem.
>
> pbern
>

> ________________________
> http://lists.pld.org.pl/

Mam taki router na dysku 40MB(czterdzisci MegaBytes)
Zainstalowanie nie jest calkiem trywialne. Jak latwo zauwazyc glibc
zajmuje ponad 70MB. Nalezy wiec zainstalowac to na wiekszym dysku tam
spokojnie powalczyc z pakietami (wyciac niepotrzebne i zainstalowac to co
konieczne, na koncu wywalic polowe glibca (odpowiadajaca za locale ktorych
nie uzywasz). nalezy pamietac o pozostawieniu pliku Warsaw odpowiadajacego
za obsluge naszej strefy czasowej. Potem wywalic dokumentacje i many. W
miedzyczasie nalesy ugotowac jajo na jakiejs innej maszynie. Tu uwaga:
Zakladam ze router bedze na jakims starym zlomie (pewnie klasy i486))
pamietaj zeby PLD na lktorym kompilujesz jajo bylo na nie wyzszej
architektorze niz host docelowy. Jajo 2.4.20 (generic) skompilowane na
PLD-i686 (z opcja i586) nie wstaje na Pentium. Ja na kompie mam w katalogu
zainstalowane PLD-i386 z pakietami do kompilacji jaja wchodze tam przez
chroot zeby skompilowac jajo routerowi Maszyna jest ..zobacz sam
www.hoza.dyzio.pl/admin/. Na koniec wrzuc to na dysk docelowy i wio. W
razie problemow sluze dalsza pomoca.
Lista pakietow:
FHS-2.1-25