#pldhelp i voice

Piotrek 'Drozdo' Drozdowski drozdo w poczta.onet.pl
Wto, 4 Lut 2003, 15:43:06 CET

Dnia Tue, 4 Feb 2003 15:33:55 +0100
Jacek Konieczny <jajcus w bnet.pl> napisał:

> Trzebaby było tam zrobić porządek, to fakt, ale to uda sie zrobić
> jedynie wtedy, gdy ktoś rozsądny sie tym zajmie. Teraz kanałem
> "rzondzom" chamy rozprawiający o przysłowiowej "dupie maryny", których
> ulubioną rozrywką jest "fisting" w wykonaniu "zuzi" lub innego bota.
> Rozmowy na temat też się tam zdarzają, ale często wygląda to tak,
> jakby to było "przy okazji pogaduszek przy piwsku" stałych bywalców.
>
> IMHO daje to bardzo brzydki obraz całego PLD.
>
> Potrzebny jest opiekun kanału z prawdziwego zdarzenia, który nie
> pozwoli na chamstwo i będzie wyrozumiały dla newbie, którzy nty raz
> [...]

Prawda, zgadzam sie w 100% ;P na #pldhelp rzadko mozna sie czegos na
temat dowiedziec, albo otrzymac jakas pomoc, chociaz jest pare osob
ktore (jesli s aobecne) to pomoga :) ale to jednak rzadkosc.. ogolnie
szkoda czasu na zagladanie tam.
p.

--
|===[ Piotrek 'Drozdo' Drozdowski ]=====================/