#pldhelp i voice

Rafał Słoniewski elio w tkk.net.pl
Wto, 4 Lut 2003, 18:41:38 CET

Wg mnie nie trzeba tworzyć od razu nowego kanału. Chciałem zwrócić uwagę iż
dopóki Olgierd ( wojrus ) nie był na studiach i miał na bierząco kontakt z
ircem porządek był do zaakceptowania. Sam ostatnio także tracę na kontakcie
z powodu nawału pracy. Proponuje wprowadzić ostrą cenzure w osobie kilku
często obecnych osób. Urzymanie statusu +m wg mnie jest dobrym pomysłem,
jednakże tylko przy odpowiednim topicu anglojęzycznym informującym o
statusie oraz możliwościach konwersacji.
--
Rafał Słoniewski alias Elio Elephant  elio w tkk.net.pl ; +48609947142
     gg: 270072 Sys & net admin tkk.net.pl seven.wmc.com.pl