Kontorlery ATA133

Grzegorz Pietrzak grzegorz.pietrzak w artikon.one.pl
Wto, 4 Lut 2003, 19:37:53 CET

Dnia wto 4. luty 2003 06:43, Rafal Cygnarowski napisał:

> tak ogolnie to HPT nie polecam uzywac, chyba, ze ma sie duzo pieniazkow
> na nowe dyski i czasu na odzyskiwanie dane (dot. wszystkich sys.
> operacyjnych)...

Przesadziłeś chyba trochę...
Miałem i mam parę maszyn na abitach z różnymi HPT
i nie było potrzeby jak narazie nic takiego robić.
(w tej chwili pukam w niemalowane)
Nie licząc dwuceleronowego abita, ale ktoś mnie po czasie uświadomił,
że jest ona wybredna pod względem zasilaczy...
Teraz chodzi gdzieś pod win(tffuu)2k i ma się nieźle z nowiutką
obudową z nowym zasilaczem.

--
Grzegorz Pietrzak
grzes w artikon.one.pl