#pldhelp i voice

Marek Ciesielski marekc w klub.chip.pl
Wto, 4 Lut 2003, 22:38:52 CET

On Tue, 4 Feb 2003 20:27:41 +0100 (CET), you wrote:

>Dokładnie - to się nazywa pldhelp i podczas instalacji ludzie mają tam
>wchodzić (shirc). Ale to jest bezcelowe, bo raczej nie znajdą tam
>pomocy...

90% racji - czasami jak się trafi to ktoś pomoże :-) (wiem po sobie) -
ale ogólnie masz racje - dziwne są te obostrzenia na wejscie na grupe
- zwłaszcza, że mało kiedy potrzebujący czyta topic - a np. IRCII nie
informuje specjalnie że nie można pisać na kanale i się czeka na
odpowiedź :)

pozdrawiam,
--
				Marek Ciesielski