PLD na dysku 80 MB

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Śro, 5 Lut 2003, 08:38:32 CET

On Tue, Feb 04, 2003 at 08:19:09PM +0100, Tomasz Rutkowski wrote:
> [...]
Wystarczy zainstalować odpowiednie części gcc dla właściwej
architektury.

Np. ja na swojej maszynie z athlonem kompilowałem pod 486 tak:
Z gcc dla i386 wyciągnąłem /usr/lib/gcc-lib/i386-pld-linux oraz
/usr/bin/i386-*, a następnie w kompilacji wymusiłem używanie
CC=i386-pld-linux-gcc. Musiałem jeszcze porobić parę linków w stylu:
i386-pld-linux-ld -> ld

Tak skompilowałem Xy, moduł do kernela oraz quakeforge i chodzi.

Nie jest to bardzo eleganckie, więc może warto by było tak przygotować
pakiety, żeby można było zainstalować kilka "backendów" gcc itp. To
mogłoby też ułatwić sprawę cross-kompilacji.

Pozdrowienia,
	Jacek