#pldhelp i voice

Piotrek 'Drozdo' Drozdowski drozdo w poczta.onet.pl
Śro, 5 Lut 2003, 11:24:24 CET

Dnia Wed, 5 Feb 2003 00:44:16 +0100 (CET)
Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> napisał:

> Bardzo prostym rozwiązaniem powinno być założenie #pldhelp2.
> A jak sie znudzi osobom zajmujacym #pldhelp to wrócić do pierwotnego
> kanału.

A tak poprostu po dobroci z niego nie ustapia? W koncu to ludzie z PLD
;) Skoro wiekszosc uwaza ze sie nie nadaja to mogliby podac sie do
dymisji, po co tworzyc nowe kanaly?

--
|===[ Piotrek 'Drozdo' Drozdowski ]=====================/
|===[ drozdo w bimber.pl ]===[ http://drozdo.prv.pl ]===/