#pldhelp i voice

Crazy crazy w rudy.mif.pg.gda.pl
Śro, 5 Lut 2003, 14:52:24 CET

On Wed, 5 Feb 2003, Jakub (mick3y) Mikusek wrote:

> Paweł Gołaszewski naskrobał(a):

> 'Kupą mości panowie!' :-) Jeśli pojawi się jakaś większa grupa ludzi,
> którzy będą prezentować jakiś poziom, jest szansa że się coś zmieni na
> +.

Na wstepie prosilbym o nie forwardowanie tego maila do zadnego z irc@ ;-)

Mam nadzieje, ze osoby ktore sa odpowiedzialne za #pldhelp pojda po tak
zwany rozum do glowy i albo zmienia sposob postepowania, albo oddadza
kanal.
Jesli nie - to sa 2 wyjscia.
- odbic kanal (wcale nie takie trudne dla chcacego)
- zalozyc pld-help albo cos w ten desen - i postawic odpowiednie
boty/sesje ze skryptami robiace porzadek.

Jesli chodzi o te ostatnie - to sluze pomoca. Wszelakie skrypty z
wielopoziomowa userlista, anty-spamerskie itd - albo wrecz od nowa
napisane, specjalnie pod potrzeby kanalu bylyby do dyspozycji.

Ryszard Mielcarek
crazy(at)rudy.pl.eu.org